THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

06 juni, 2011

VA FAAAAN!!!

Jonas tog en (flera) bild på mig på min faddersons 4-årskalas idag. Jag mådde ärligt talat illa när jag såg den när vi kom hem. Hur FAN ser jag ut?! Gravid med trillingar i 11 månaden?! Det är ju för fan inte klokt! Jag vägrar!
Här nedan är bilden.... photoshopad...
Till vänster är min orginalbilden, till höger är hur den borde se ut...


Jag strävar absolut inte efter nån jäkla "size zero", men saker som
* att kunna komma i byxor utan resår i midjan
* komma emellan borden på en restaurang
* att kunna knyta skorna utan att behöva hålla andan
* att kunna sätta mig på marken eller en låg pall och faktiskt kunna komma upp igen utan en massa krångel
* att kunna solbada på en allmän strand utan att folk tror att en val har strandat...
Ja, såna saker liksom. Steg ett var väl en liten cykeltur under kvällen på 5,2 km. Jag lät som en blåsbälg efter halva sträckan och pulsen var så hög att man nästan kunde se hur hela kroppens blodådror pulserade på kilometeravstånd - vilket naturligtvis lockade till sig myggen >/.

Mår illa. Vill grina. God natt.

0 kommentarer: