THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

18 april, 2011

Underbart... Satte in en spiral för en vecka sen och har fortfarande ont! Eller ja, det var bättre i slutet av veckan, men nu har jag nån slags konstant hållkänsla i sidan och kan inte stå rakt. Stoppade hon tillbaka blindtarmen på mig eller är det 15 år försenade fantomsmärtor? Svullen är jag med. Magen känns som dubbel storlek och jag kommer inte i mina kläder. Med min grinighet med så kan man ju tro att det är den tiden i månaden. Men det var ju förra veckan!!! 2 veckors PMS kan ju ge vilken optimistjävel som helst lust att gå och dö >/

Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

Lisa sa...

Ajajajajajaj! I och med att jag satte in min i samband med ett annat ingrepp och därför var hyfsat lokalbedövad så minns jag inte om det gjorde ont. Att ta ut den däremot…

Ring mottagningen och fråga om smärtorna. Det låter lite som om du reagerar på hormonerna, men det är nog bäst att se efter så att det inte blivit någon inflammation, vilket är en av riskerna med att sätta in en spiral. Ick! Bara så du vet så kan det fucka upp cyklerna lite när man sätter i en spiral.

Hoppas det slutar göra ont snart och blir sådär skönt som jag tyckte det var att inte ha mens på ett par år :)
Kram! ♥

Mikaela sa...

Fast det är en kopparspiral så det är inga hormoner alls i o.O Var dock på MVC i torsdags och kollade läget och då var allt som det skulle sa de. Går det inte över snart får jag gå och kolla för infektion.
Blä

Kram! <3