THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

06 mars, 2011

Dagens balansgång

Tog mig upp ur sängen (till slut) } +
Lyckats hålla mig ovanför ytan 1 hel dag } +
Föreslog pizza för sambo då jag inte hade nån matlust och det är svårt nog utan att behöva ställa sig vid spisen oxå } -
Sambo missade pizza-sms och kom hem med 2 matkassar som han förvandlade till middag för 2 } +
Jag bäddar rent i sängen utan att hysteriskt slänga allt i en hög och bädda in mig i den } -för tanken + för att jag genomförde mitt uppdrag utan hysteri-delen...
Och nu ligger jag nyduschad, nerbäddad mellan rena snglakan } +

Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentarer:

Lisa sa...

Heja dig! Vissa dagar är det inte så mycket man klarar av att få gjort, och då är vartenda litet + enormt mycket värt. Och det där med hur minsta lilla grej känns som något nästan helt oöverstigligt, eller ibland faktiskt inte går, är svårt, för att inte säga omöjligt, att förklara för dem som aldrig varit med om den känslan. Ibland betyder "kan inte" verkligen "kan inte" och inte att man inte vill eller inte har försökt. Så kommer nästa dag, när det plötsligt går hur lätt som helst, utan att man ens tänker på det.