THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

24 januari, 2011

Dansanta tankar

Nästa vecka startar kurserna för vårterminen på Arabesque Belly Dance Academy. Och jag har fortfarande inte bestämt mig för vilken/vilka kurser jag ska gå. Det är tyvärr främst en pengafråga för mig. Hade jag haft råd hade jag dansat därefter. Men just nu är det svårt att veta hur ekonomin ser ut om en vecka liksom. 1 kurs kostar ju runt 1600:- och för att jobba upp mig skulle jag behöva gå två kurser. Men så är det ju Stockholm Belly Dance Festival till våren med och då behövs det ju också pengar. Om mina barnkurser blir av (dvs om det blir tillräckligt många anmälda) kan jag kvitta min lön mot kurs, vilket är super. Men jag vet ju inte om de blir av ännu och kan alltså inte planera därefter. Helst vill jag ju gå Martinas avancerade klass, men den behöver kompletteras med annan kurs då denna fokuserar mer på scen.
Morr...

Published with Blogger-droid v1.6.5

0 kommentarer: