THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

31 december, 2010

Ett Nytt År

Jag säger adjö till år 2010 och välkomnar år 2011.

Även om 2010 har innehållit en del bra saker så satsar jag på ett uppfyllande 2011.
Saker som Inkomst - Ordning i lyan - (och den obligatoriska) Viktnedgång - surrar runt inför detta nya år.
Jag vill satsa mer på min dans, även om jag tror att satsningen i första hand får ligga på att komma ut i arbetslivet.
Jag ser fram emot (och hoppas på) att få åka upp till Stockholm Belly Dance Festival igen. Och kanske en resa ner i Europa för att besöka ett bröllop ^^. 
Men mest av allt vill jag bara må bra och ha en familj som mår bra - hela 2011 igenom.

1 kommentarer:

Lisa sa...

Gott Nytt År, sweetiepie!

Satsa på dig själv, på dina drömmar, och sätt mål för vart du vill nå, så ska du se att bitarna faller på plats. Med din vilja och kraft så kommer inget berg att kunna stå i vägen.

<3