THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

08 maj, 2010

På väg tillbaka från paljettkoma

De senaste 2 veckorna har det varit intensivt tobsyende konstant. Varje vaken minut har jag spenderat med att sy fast blommor, paljetter, pärlor m.m. till toberna som min dansgrupp dansade i igår. Underbara Gitte har sytt upp själva toberna samtidigt som hon sytt på sin egen kollektion med samma deadline. Jag har blingat dem. Resultatet blev fantastiskt! Även om jag under de senaste 2 veckorna inte kunnat tänka längre än till nästa paljett. Mat, städning, tvätt, räkningar m.m. har blivit försummade. När Jonas frågade mig igår om jag hämtat ut biljetter och börjat fundera på vad jag ska packa bara stirrade jag på honom. Jaha, jag ska ju åka till Stockholm på onsdag! *suck* Jag har verkligen varit helt inne i ett enda stort paljettkoma. Idag tänker jag inte lyfta ett finger! Jag har sovit mest hela dagen (och skulle absolut kunna sova lite till) och hjärnan känns full med ull (eller tyll kanske). Jag förkänar en vilodag! I morgon kan jag börja tänka på Stockholm. Fast jag kanske skulle se till att byta lakanen idag. En natts sömn i rena lakan skulle nog göra gott...

0 kommentarer: