THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

22 februari, 2010

Förberedelser

Har bäddat ner mig i sängen och ligger just nu och förbereder mig mentalt inför morgondagen. Imorgon kl. 0900 startar jag min nya arbetsprövning och det läskigaste med det är att jag inte känner mig särskilt nervös. Ännu iaf... Mina förberedelser - utöver att kolla vagnar, lägga fram rätt kläder och ställa väckarklockan - är att över huvudtaget kunna hålla tankarna på det jag vill förbereda mig för. Men istället svävar de iväg hela tiden.
Undrar när nästa bok i House of Night släpps i pocket??
Ush, jag behöver verkligen klippa mig. Det är så slitet att det tom trasslar in sig självt när det är helt nytvättat :S Färga det vill jag göra med. Undrar hur länge jag måste vänta mellan färgningarna?? Vill köra überblond med några läckra illrosa slingor.
Undra om tankarna svävar för att jag känner mig känslomässigt i kontroll för morgondagen och har gjort de förberedelser jag kan, eller om det är för att jag som vanligt har svårt att fokusera på det jag bör?
Tja, i vilket fall som helst så stänger jag nu ner datorn och läser ut de sista spännande sidorna i min bok.
Imorgon börjar en ny del av mitt liv.

1 kommentarer:

Lisa sa...

Håller tummarna för att Västtragik sköter sig imorgon och för att det känns bra på praktiken. Känner igen det där tankemyllret när jag ska iväg och göra något nytt. Fast du har kanske allt under så tillräcklig koll att du kan tillåta tankarna att vandra lite - och sedan sova gott.

Är det Sveket som är del 2 i House of Night? Den finns häftad redan nu, för 89:- på Bokus. Nästan lika bra som pocket.

Behöver snart klippa mig, men vet inte hur jag ska få råd till det, och behöver än mer en förändring. Lade ner att vara isblond för det kostade för mycket att underhålla, och håret blev för slitet - har fortfarande väldigt slitna toppar kvar, trots att jag klippt av så mycket. Plus att jag "är" mörk, inte ljus (haha, jag som är naturligt blond). Vet inte vad jag vill riktigt nu. Jo, att se drop dead gorgeous ut, men hur? En kombination av Modesty Blaise, en dominatrix och goth chic - hur ska det se ut?

Sov gott-kram!