THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

03 januari, 2010

Sockerfritt 2010

Jupp, jag har gått med i en supportgrupp på Facebook vid namn Sockerfritt 2010! Och jag har nu vart sockerfri i 3 hela dagar!!! (Alltså har jag bara 362 dagar kvar nu hihi).

Dessutom ska jag börja träna 2 ggr i veckan à 1 timma/gång på gymmet här intill. Iaf i de kommande 6 veckorna då jag får göra det gratis... Och så har jag ju min dans förstås. Dels som lärare en gång i veckan och dels som elev en gång i veckan. Fast jag funderar på att skicka en liten blinkning till Moster Revisorn om att kanske få gå ytterligare en kurs denna terminen. Är rätt sugen på att testa Callistos Drillningskurs med :O. Inte helt säkert att jag får det då jag också ska upp till Stockholm en longweekend i maj på Belly Dance Festival - 4 dagars kurser för flera olika lärare!
Wow, tänk om jag faktiskt lyckas med allt detta... Jag kommer ju kanske t.o.m. lyckas gå ner i vikt!!! Skulle ju vara underbart att faktiskt kunna komma i kläderna som är utan resår i midjan....


Bilden är tagen på hotellets balkong i Calella. En resa jag och mamma gjorde sommaren år 2000 - då jag precis fyllt 18 år.

1 kommentarer:

Elisabeth sa...

Det kommer gå, jag lovar! Vi får hjälpa varandra! :) Finns inget rum för misslyckande nu! ;)