THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

25 januari, 2010

Me love NCIS

Tackar min lillebror STORT över att jag fick låna hela NCIS säsong 3 innan jag hann bli sjuk. Nu kan jag ligga nerbäddad i sängen och titta på avsnitt efter avsnitt på laptopen. Fast det hade väl förstås vart bättre på TV. Men då det inte finns TV i sovrummet där jag helst ligger och TVn i vardagsrummet är ockuperad utav min sjuke sambo är jag glad över min laptop :)


Abby är helt underbar och klart bäst i hela serien! (Vill absolut ha ett sådant paraply!!!)


Ziva är också cool :P Hennes karaktär och stil är också den helt underbar!



2 kommentarer:

Callisto sa...

Abby ruuuuuuuuuules!!!
Älskar NCIS. Har alla avsnitt som någonsin visats. :)

Lisa sa...

Abby äger!!! Har inte sett den senaste säsongen; annars rubbet. Loooooove...