THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

09 september, 2009

Gunvor-passning

Denna veckan passar jag min underbara väns (och granne) hund, Gunvor. En liten Jack Russel med bokstavskombinationsbroblem ;) 06.45 kommer hon instudsande till mig och kurar ihop sig med mig och Eunucken (den stora nallen som delar min säng när Jonas är i Falkenberg. Hm, och annars också för den delen...). Sedan när vi vaknar till liv igen äter vi (okej, jag) frukost och så ger vi oss ut på en härlig promenad. Det är nu bokstavskombinationerna visar sig i den där lilla lurviga. Springa runt, runt, runt och sen störta ner för att klia ryggen i gräset. Väl ute i skogen får hon pinnhysteri. Pinne där! Oh, större pinne där! Men kolla här en med fler kvistar på! Ja, rolig är hon ju iaf.
Fast hon får mig att sakna min egen lille pälsboll ännu mer. Det brukade ju vara de båda jag gick ut med. En vit och en brun pälsboll dragandes åt vart sitt håll.
Min Bilbo, vad jag saknar dig!!! <3


Gunvor <3 Bilbo = sant

0 kommentarer: