THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

14 augusti, 2009

Min älskade lilla pälsboll

För ett par veckor sedan tog jag det riktigt jobbiga beslutet att omplacera min älskade Bilbo. Det är för hans bästa. Han behöver någon som klarar av att ha mer pli på honom. Men det är ju min älskling! Jag har matat honom, uppfostrat honom och plockat upp hans bajs i små lila bajspåsar sedan han var 8 veckor gammal. Jag har suttit med honom hos veterinärerna under urinvägs infektioner, tassproblem, kastrering, vaccinationer m.m. Det har vart ett par fruktansvärt jobbiga veckor utan min lilla pälsboll. Och idag var jag inne på Akitagårdens hemsida (de som tillfälligt tagit hand om honom för att hitta ett nytt hem) och nu finns han med bland deras omplaceringshundar. Det var riktigt tufft att se. Visst såg han ut att må bra, men ändå... Det känns så fruktansvärt! Jag vill bara lyfta upp honom och gosa in mig i hans mjuka doftiga päls.

Jag älskar dig min Bilbo!

0 kommentarer: