THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

24 mars, 2009

Vikarie

Sedan två tisdagar (tre med idag) tillbaka har jag hjälpt min vän och lärare med att ta hand om hennes dansklasser i 'Komma till tals'. Ett projekt som hon leder i Biskopsgården. Vem hade kunnat tro att jag skulle tycka att det var så roligt att undervisa barn, ungdomar och mammor i Orientalisk dans? Men det är faktiskt riktigt roligt :)
Men nu behöver jag sova. Ska på individuellt samtal med min coach imorgon kl. 10. Hoppas bara att det inte tjottas ut fler skokartongsbomber imorgon som hindrar mig från att komma i tid. Det har ju bara vart för mycket idag.
*Magen var så svullen pga menstrationen att jag inte kom i mina jeans.
*Vagnen är supersen pga bombhot i Frölunda - kommer 10 min för sent till klassen.
*Går tidigare från klassen för att hinna till akupunkturen. Kommer 25 min för sent pga bombhot på Gamlestadstorget.
*Vid kvällens sista danslektion får jag reda på att en av eleverna blev bragd om livet i fredags. Tydligen hade hennes sambo skjutit henne.
Ingen rolig dag alltså. Hoppas på att morgondagen blir bättre...

1 kommentarer:

Ia sa...

Det där låter inget vidare..Låter inte så säkert där nere i Göteborg..Här är det VÅR! Dags att göra i ordning balkongen.
Kram