THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

03 december, 2008

Så var man strandad här på jobbet igen då. Här är segt med inbetalningar och julkortsbeställningar just nu. Så det är inte mycket att göra här. Men börjar piggna till lite nu i alla fall. Vaknade några sekunder innan väckarklockan satte igång under huvudkudden i morse och var klarvaken. Men så fort jag satte mig på vagnen på väg till jobbet höll jag på att somna till igen. Apirriterande att jag är så förbannat trött hela tiden! Hoppas att jag håller mig pigg nu tills det är läggdags ikväll. Och inte blir något lättare av att jag sitter här på jobbet och ugglar. 2 timmar kvar av att inte göra ett skvatt och tankarna irrar kring allt jag måste få gjort hemma. Psykisk stress, eller vad kan man kalla det? När jag måste sitta på ett ställe och rulla tummarna och vara medveten om allt jag behöver göra på ett annat. För fysisk stress är det ju ta mig fan inte i alla fall!
Och inte vet jag om jag kommer få träffa Jonas ikväll heller. Tidsbrist nu igen. Båda ska vi iväg åt varsitt håll under kvällen. Och kan vi inte träffas ikväll så ses vi ju inte förrän på fredag kväll och då har det gått en hel vecka sedan sist. *snyft* Jag kommer ju ha Jonas-abstinens!

0 kommentarer: