THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

11 november, 2008

Dags att ta tjuren vid hornen

För ca två veckor sedan fick jag ett rätt obehagligt (obahagligt - chockerande - typ) sms.

"Hej Mikaela. Minns du mig, Mia? vi träffades i Calella 2000. Du reste med din mamma och hade fyllt år den 26/8 om jag inte minns fel. Vad gör din mamma Gun-Marie idag? Var bor hon och vad har hon för telefonnr? Skulle vara kul att snacka med henne. Satt och kollade på foton. Hör av dig på ................."

Jag har fortfarande inte orkat svara. Hur meddelar man någon att ens mamma gick bort för 3 år sedan så där bara? Eller ja, det är väl i ärlighetens namn jag som har svårast för det. Tycker inte om att behöva erkänna högt för mig själv att mamma faktiskt är borta. (Oj oj oj, vad en psykolog skulle kunna gotta sig i det där haha). Men jag måste ju göra det. Svara på hennes sms alltså.
Så, nu gör jag det!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig flicka.