THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

26 oktober, 2008

Yrkesval

Jag håller alltså på att fundera över framtiden. Jag vill ju vidareutbilda mig och sitter nu alltså och letar efter det yrke som jag känner skulle passa mig. Så jag trillar in på arbetsförmedlingens intressetest. Bland dessa ca 200 frågor dyker det plötsligt upp "Är du intresserad av att... arbeta internationellt med att bekämpa brottslighet?". Jag ser ljuset i horisonten Hoppet är tillbaka. Jag kan få mina dagdrömmars yrke! Jag kan bli - Wonderwoman! Jag kommer kunna flyga, ha superstyrka, stoppa kulor med mina armband, vara grym på att slåss och fånga folk jag vill få sanningen ur med mitt Sannings-Lasso! Yeay! I'm gonna be an amazon princess! I'm gonna be Wonderwoman!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker på dig...Sofie har tagit in en And in kläkammaren. Hon ska ringa viltvårdare i morgon. Jag ringer dig nån kväll i veckan. Kram kram
Vivi