THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

12 oktober, 2008

Varför så trötter?

Jag sov faktiskt rätt bra inatt. Vaknade rätt bra med. Men efter det har bara allting vart jättejobbigt. Allt jag kunnat tänka på har vart att få krypa till sängs och dra täcket över mig. Hur kan jag vara så trött?? Så mycket har jag inte snurrat runt i helgen trots allt. Faktum är att det egentligen vart en rätt lugn helg. Men idag är jag bara fruktansvärt trött. Allt jag gör går väldigt långsamt och ögonen går konstant i kors.
Fast när jag tänker efter tycker jag nog att hela veckan har varit lite sådan. Jag har visserligen en apjobbig pms just nu, det kan kanske ha med saken att göra. Inget tålamod alls, irritationen stiger upp och ner som en berg-och-dal-bana, sötsuget är konstant på topp, jag är aldrig långt ifrån tårar...
Hm, det är nog inte så konstigt att jag är så förbaskat trött ändå!

0 kommentarer: