THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

02 oktober, 2008

Ser inte skogen för alla träd

Inför Jessica & Patriks bröllop letade jag förtvivlat efter en aftonväska (eller dylikt) som matchade min outfit. Men hittade absolut nada (som inte kostade en mindre förmögenhet). Flera gånger gick jag igenom mina handväskor i tanken - förgäves. Nu, inför nästa bröllop jag skulle på, kom jag plötsligt och osökt mitt i natten att tänka på en liten naturvit kuvertväska jag hade för en ca 6 år sedan. Eftersom jag riktigt sällan slänger någonting gav jag mig beslutsamt in i klädkammaren för att leta rätt på denna väska (märk väl att klockan fortfarande var mitt i natten) och för att se om den möjligen passade den outfit jag valt inför detta bröllop. Så när jag gräver där i den gamla tvättkorgen (som faktiskt är inbyggd i ena garderoben. Tydligen räknades inbyggda tvättkorgar som praktiskt på 50-talet). Så dyker inte bara den lilla naturvita kuvertväskan upp. Utan även två ytterligare passande väskor som totalt fallit mig ur minnet. *stor suck*

0 kommentarer: