THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

21 oktober, 2008

Halloween 2008

Så var det då dags för Halloween igen. Nästa fredag gäller det. Och planerna är i år spikade redan nu. Tror jag iaf... Temat den här gången är 'Pimps and Hoes'. Sofie är pimp och alla andra hennes hoes, haha. Jag har nu äntligen bestämt mig för vilken slags hoe jag vill vara. Okej, så hon är väl kanske inte direkt en "hoe", utan mer en sexsymbol. Betty Boop - Boop-oop-a-doop! Då min ekonomi som vanligt är riktigt krass har jag gått igenom garderoben och hittat två passande klänningar till denna kostymering (ska bara bestämma mig för vilken...). Och så mina svarta pumps till det. Då behöver jag bara shoppa peruken och strumpebandet. Fast för att det skulle bli riktigt, riktigt perfekt skulle jag ju naturligtvis haft en röd fjäderboa till. Men en sådan kostar 149:- på Butteriks och Party Bodegan, och det har jag inte råd med efter peruk, strumpeband och entré till "vart-vi-nu-ska" *snyft*.
Någon som vill ge mig en röd fjäderboa i Halloween-present?? Eller för tidig julklapp kanske??? :D

0 kommentarer: