THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

21 oktober, 2008

En lista! ...Igen.

-Höger eller vänsterhänt? Höger, god dag, god dag.

-Humör just nu? Dansant, pirrig, romantisk...

-Är det något du absolut inte äter? Lever! Marsipan är jag väl inte så förtjust i. Dadlar är riktigt äckligt och icke ordentligt tillagad fisk! Är ju inte så förtjust i slemmiga saker heller...

-Kläder just nu? Trosor och ett nattlinne.

-vad sa du senast? Pussa alla mina ungar från mig! Den store med :)

-Om du va tvungen att leva i en annan tidsepok vilken skulle det vara? 1800-talet :D

-längd och vikt? 167cm och väger väl kanske lite mycket för min egen smak... (83kg)

-hur många kuddar sover du med? 6st. Love my pillows!

-3 saker du skulle ta med till en öde ö? En powerlyxbåt, min hund och en hunk hahaha

-morgon eller nattmänniska? Inget snack om saken; NATT!

-spara eller slösa? Slösar ju jämt så, även när jag inte har något att slösa haha

-vem är viktigast för dig? mina hund, mina vänner och mina bröder

-tror du på liv på andra planeter? Klart det finns liv. Hmf, knasig fråga!

-kommer du ihåg din första kärlek? Jo, tyvärr....

-Har du några homosexuella vänner? Jo visst. Jag har till och med en alldeles egen liten husbög ;P

-hur många barn vill du ha? 2 tror jag

-snarkar du? Jo, jag har hört sägas detta. Men hur mycket eller hur ofta har jag inte den blekaste om.

-rädd för insekter? Inget jag är förtjust i nej...

-äckligaste insekten? Spindlar! Vad fanken ska de med så många ben till?! Huä!

-städat eller stöckigt? Pälsigt?? Behöver dammsuga...

-anser du att du är stark? ASGARV!!!!!

-brukar du sola? Jupp, tar med mig en bok och hög solskyddsfaktor. Sen är jag väck tills solen går ner... eller magen börjar kurra.

- va gör du om du får hicka? Håller andan i 10 minuter. Har hört att det ska hjälpa ;)

-röker du? Nix, nu har jag några års uppehåll igen haha

-snusar du? Nej, fy fan

0 kommentarer: