THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

07 oktober, 2008

Det är sprätt i grodlåren idag

Nu jäklar ser ni! Nu är det storstädning på gång i det Grodanska hemmet! Tvättstugan har jag ockuperat, och grönsåpan seglar runt i köket på jakt efter minsta lilla fläck. Det är alltså köket som jag fokuserar mig på idag. Det ska skrubbas! Micron och spisen är skrubbade. Disken är diskad. Diskmaskinen är avtorkad. Nu ska jag tvätta ytor. Dvs kylskåp och frys, matbordet, diskhon, skåpsluckor, lister, strömbrytare.... Och sist ska jag ner på alla fyra och skrubba det förbaskade golvet med en tvättsvamp! I'm going the oldfashiond way. Tycks ju vara det enda sättet att få rent det förbaskade golvet. Men vem hade kunnat tro det? Lilla grodan nere på alla fyra för att skura?! Men det är väl bra om jag sätter fart nu då. Annars kommer jag ju hålla på att skrubba det stackars köket till långt in på natta :S

0 kommentarer: