THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

21 september, 2008

Illa Illa

Mår illa. Jag mår ta mig fan apilla. Det snurrar i huvudet och jag känner nästan att jag vill spy. Detta kallas åksjuka. Får det ibland. Som t.ex nu då jag druckit ett glas vin (okej, det var två...), är supertrött, har obekväm klänning på och sitter trångt i en bil. Känner hur panikkänslan byggs upp. Försöker hålla mig lugn men allt jag kan tänka är att vi måste åka hela vägen från Askim till Kortedala. Och när vi når Kortedala inser jag att vi ju naturligtvis lämpar av Roy först eftersom han ska till Bergsjön. *suck* Väl inne i lägenheten sliter jag av mig klänningen och spolar kallt vatten i ansiktet. Det är först när jag ska slänga mig i sängen efter att ha gjort i ordning mig för natten som jag inser att jag fortfarande har skorna på mig. Och så bekväma är de inte att det känns som om jag går barfota. Snarare tvärt om då...

0 kommentarer: