THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

27 september, 2008

Glitter BlingBling och Glamour

Ikväll är det alltså Greek-Oriental Glitterparty. Time to glitter! Det blir glitter på kroppen, glitter i håret, glitter i sminket, glitter på naglarna och en glittrig top. Och BlingBling! Massa BlingBling! Så glitterbiten är ordnad. Nu ska jag bara duscha, styla, klä mig och få på mig allt detta glitter med. Och måla tånaglarna! Viktigt med fina tår när man ska uppträda barfota.
Jo, just precis jag och två till ska uppträda på denna glittriga tillställning. Jag, Jonas och Erika. Jupp, vi har en grabb med oss :) Vår egen lilla Shejk hahaha. Vi försöker dock fortfarande komma på nåt fyndigt gruppnamn för oss... Det som är lite nervöst är att vi faktiskt aldrig fått ihop det till att öva alla tre tillsammans. Så det får bli en snabbomgång i duschrummet innan festligheterna börjar hahaha. Men tacka vet jag MSN! På så vis har vi ju iaf kunnat diskutera lite granna :P
Och kusinen ska med och glittra till detta Greek-Oriental party! Riktigt roligt!!! Och gulliga söta rara Martin har lovat att vara hundvakt åt Bilbo-älsklingen under kvällen. Love you darling!

0 kommentarer: