THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

27 september, 2008

Filosoferar

Sitter här och filosofilerar. Jag och en kompis satt och pratade igår om hur vi saknade någon att sova med (och kanske även att göra annat med...). Och det fick mig att börja undra när jag faktiskt hade sex senast. (Ursäkta mig känsliga läsare, men jag är en rätt öppen person när det kommer till det här). Inte nog med att det var ett tag sedan, det kan ju inte varit särskilt minnesvärt heller med tanke på att jag fick sitta och fundera både en och två gånger på när fan det var och med vem fan det var. Till slut kom jag fram till att det var en ytterst tillfällig förbindelse någon gång i April tror jag. Men hallå? April?!! Inte ens ett litet hångel sedan April??? Inte konstigt att jag vart lite väck i skallen det senaste månaderna... Och ja Martin, jag tänker skylla på detta! Våga inte komma med nån kommentar om min hårfärg! ;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Help her! She's blond!