THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

03 september, 2008

Denna dag som idag varit

Okej summan av kardemumman.
1 - Jobbet: *suck* De har nu haft två månader på sig att fixa en arbetsplats åt mig. Skrivbod och dator. I fredas fick jag skruva ihop mitt minimala skrivbord från IKEA. Ingen dator. I måndags tog ekonomichefen frågan om dator till data-supporten. (Wow det tog henne ju bara 2 månader...) Idag hade jag fått skärm, tangentbord och mus - men ingen H-disc. Hallå?! Morr....

2 - Har skrivit ner lite utav det jag tänkte packa ner till Madrid. Alldeles för stor lista och alldeles för liten väska :S Får nog se över den där listan och provpacka några gånger.

3 - Middag blev potatis och fiskbullar = mumma! :D

4 - Råkade liksom somna efter middagen. Sov i 3 timmar. Hur fanken ska jag nu kunna somna ikväll då???

5 - Hmm, kan inte komma på nåt mer. Aja, ändå dags att gå ut med lille vovven.

0 kommentarer: