THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

14 augusti, 2008

Wohooo, en ny lista!

Vilken svordom använder du mest?
Hmm, det är nog 'fan' kanske.

Äger du en iPod?
Nop, lyssnar på mp3n i mobilen.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
09.45, måndagar - onsdagar - fredagar

Hur många resväskor äger du?
2 stora på hjul och 2 mindre på hjul.

Använder du flip-flops?
De flesta känns ju som otäcka fot-marodörer. Men har ju ett par som jag använder då och då.

Var köper du dina matvaror?
Willys, Hemköp eller ICA oftast

Skulle du hellre ta bilden än vara med på den?
Svår fråga... Är ju så förtjust i båda delarna.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Den där Zohan-filmen. Ingen höjdare dock...

Om du vann på lotto, vad var det första du skulle köpa?
Den perfekta lyan och inreda den!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha, oo ja! Fast bror min skulle kanske ta illa upp. Han har liksom placerat sig själv som mästare i den kategorin ;)

Tar du någonsin medicin för att hjälpa somna?
Det händer.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
En skiva med Orintalisk musik

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Nina Simone kommer ju alltid att vara bäst. Men annars har jag precis börjat lyssna på Katy Perrys senaste platta.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Hallå?! Hemlighet - Information som enligt överenskommelse, avtal eller lag inte får spridas.

När var senast någon stötte på dig?
Stötte?? Med el eller???

Vad åt du till middag senast?
Nudlar tror jag...

Använder du huvtröjor?
Jo, det händer väl.

Kan du vissla?
Så att hunden kommer iaf.

Vem var den senaste som ringde dig?
Morfar

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Hmm, typ 6 år sedan jag befann mig på ett nöjesfält... Men Sagoslottet på Liseberg är ju ett måste mellan berg-och-dal-banor och höjdskräckar.

Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig?
Ha! Det gör det säkert.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
031!!!

Tittade du på tecknat när du var liten?
Skulle jag ha slutat???

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Hmm, inte den blekaste

Hur många syskon har du?
2 små bröder ;)

Är du blyg inför det motsatta könet?
Beror väl på vad saken gäller.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Fanns en teater jag och kompisen hade inspelad förr. 'Omaka par'. Den kunde vi nog nästan spelat upp själva utantill haha

Äger du några band t-shirts?
Mammas AC/DC! :D

När flög du senast?
I maj

Läser du för skojs skull?
Mmm, love my books

Pratar du några andra språk?
Engelska

Vilket/vilka språk skulle du vilja lära dig?
Franska, Latin och Spanska.

Diskar du din egen disk?
Fan heller! Har diskmaskin för sån skitgöra.

Har du gråtit offentligt?
Mm, nån gång...

Har du en stationär dator eller laptop?
Ööö, laptop såklart

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Försöker och försöker... Men jo, försöker gör jag nog. Ibland...

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Absolut! Flera taggar in mind.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nja, vet inte. Nog inget jag funderar över direkt.

Vad är det mest romantiska?
Picknik. Någonstans där det bara skulle vara han och jag.

Kan du kasta macka?
Jo, har nog lyckats några gånger.

Vad har du med dig in på bion?
Coca Cola, popcorn och en vän.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Jupp.

Vad har du för väder?
Lite molnigt, 19 grader, SydVästlig vind i 7/m s enligt SMHI. Och det känns nog rätt. Lite lägre gradantal då kanske...

Har du en blogg?
Nää, vad är det??!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet

När sov du senast på golvet?
Hos Sofie. Somnade till lite hos hunden i slutet av nån fest där visst hihi

Vilken är din favoritdrink?
Gillar att prova nytt. Gärna tropiska friska och lite söta. Men inget surt!

Gillar du din boende-situation?
Nej men absolut! 50-tals lägenhet som aldrig sett röken av ett stambyte och med mögel i badrumstaket? Vem skulle inte ääälska det?

Vilken är din mammas hemstad?
Göteborg

Din pappas hemstad?
Göteborg

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Jo men visst... Det är ju därför jag kan spendera en massa tid med att sitta och fylla i ap-långa listor mitt på dagen...

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Hmm, jo det kan nog hända...

Vilken är din favoritfrukt?
Banan. Och jordgubbar. Och blåbär. Fast det är ju bär och inte frukt förstås...

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Bror min påminde mig nyligen om att det är 26 år.

Tror du på liv på andra planeter?
Hallå?! Har ni inte sett E.T. eller??

Tror du att gud är man eller kvinna?
Vänta lite, måste bara slå upp ordet gud...

Vad åt du senast?
3 plättar

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Beror väl på personen, inte på könet...

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma blev kär i namnet när hon hörde det första gången ca 5 år innan jag blev till.

Gillar du senap?
Ingen favorit. Men använder det faktiskt i matlagning ibland.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Tveksamt...

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig?
Vet faktiskt inte. Nån som har nåt förslag?

Tycker du om att krama folk?
Mm, men bara de jag tycker om!

Skulle du säga att du är trendig?
Fan vet...

Äger du en digitalkamera?
Jo

Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Bara om det gällt något särskilt.

Vilka böcker om några, har fått dig att gråta?
Finns säkert någon. Men läser helst böcker som inte gör mig ledsen. Eller rädd...

Vad är du allergisk mot?
Inget. Vad jag vet än så länge iaf.

Får du dåligt samvete när du ätit kött?
Nej, varför skulle jag få det???

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat då?
Då hade det blivit problem. Mamma var helt inställd på att det skulle bli en Mikaela.

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Kusinen! Hördu, Jessica, dags att få in ett nytt inlägg i bloggen din nu va??!

0 kommentarer: