THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

12 augusti, 2008

Världen Är Ett Jävla Apskaft!

Helt less på allt och alla. För första gången känner jag att jag inte ens orkar bry mig om vad andra säger, tycker och tänker. Jag har sagt hur landet ligger och låg, vill man inte lyssna så fine. Har kännt under natten och dagen att jag kanske skulle skriva av mig lite om allt det senaste här på bloggen (lite diskret då). Men orkar fan inte ens det längre. Har ingen lust att älta samma sak om och om igen. Har mer eller mindre insett att det finns fan inte en människa man kan lita på därute. Sprider de inte vidare något man faktiskt har sagt, så hittar de på något själva att påstå att man sagt. Eller så vägrar de att lysnna när man faktiskt säger något. För att inte tala om all den här jävla självömkan många lider av - och som faktiskt helt ärligt drabbat mig med (uppenbarligen). Jobbig jävla PMS har jag med...

Dessutom känns det som om alla mina känslor och tankar kommer att kretsa kring min hund nu. Han har fått tillbaka såret i tassen. Trots operation. Måste ringa veterinären imon, men är rätt orolig över att det i slutändan ska behövas amputera benet på honom. Vet ju att de inte kan sy där en gång till... Fattar bara inte vart i helvete det kommer ifrån?! Hur fan kan ett sår bara uppstå så där på samma ställe hela tiden t.o.m efter att det har både läkt, öppnats, sytts och läkt igen. Och nu är det ta mig fan tillbaka för tredje gången! Vad fan är det frågan om?!

Kommer säkert att bli ett jäkla kacklande på hönsgården efter det här, men den här hönan tänker nu krypa ner under täcket, lyssna till regnets smattrande och fly in i någon av mina böckers världar. Vill fan inte vara kvar i den här just nu.

0 kommentarer: