THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

27 augusti, 2008

Jävlar anamma!

Nog för att man just blivit ett år äldre. Men nu jävlar satte det igång i grodlåren! "Nä, nu satan" tänkte jag igår och stack iväg och köpte färg till min hall. (Tack Martin för att du var med, hade väl kommit hem med en liten burk utefärg till hallen annars hihi). Har ju för fanken bott här nu i 4 år (tror jag) och har under den tiden fullständigt avskytt tapetvalet någon blind idiot gjorde innan jag flyttade in. Seriusly?! Blått med oranga prickar?!!! Och en så mörk färg i en så ynklig liten hall??! Eeh, NEJ! Men nu är där vitt. Eller ja, lite blå-flammigt är det väl. Men ska måla ett lager till imon när dagens lager torkat ordentligt :)

Min faster och två av kusinerna tittade föresten in med lite surprise-fika igår. Blev riktigt glad! :D

Men nu ska jag nog nana mig. Aptrött och ska ju faktiskt upp och jobba imon :S Tjohoo... eller nåt...

0 kommentarer: