THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

20 augusti, 2008

Hjärnan känns lite som ett mycket trassligt garnnystan just nu. Det går inte att följa en tanke till slut utan att den trasslat in en massa andra tankar för att slutligen slå knut på sig själv. Make sense?? Probably not...

Saknat min mamma något så fruktansvärt mycket det senaste. Ja ok, jag saknar ju alltid mamma. Men det senaste har jag drömt så mycket om henne. Om hur mycket jag saknar henne. Om att jag inte längre kan nå henne. Brukar ju drömma om henne, men då brukar hon vara där. Vara hos mig i drömmen. Det störda är väl att jag faktiskt fortfarande kan komma på mig med att tänka att jag måste ringa mamma och berätta det här - eller fråga henne det där. Fan, kan inte ens komma underfund med hur många år det gått nu. Är det 3 kanske? Kommer ihåg datumen, men inte årtalen. Mormor var 30 januari (kl. 18:07) och mamma 14 januari året efter (på lillebrors födelsedag). Men var det 03 och 04 eller var det 04 och 05???

I just want to wake up from this nightmare!


Mamma & jag. För en hel del år sedan...

0 kommentarer: