THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

15 juli, 2008

Outfit

Behöver hitta lite dittan och dattan att ha på mig till Jessicas bröllop. Jag har köpt en klänning. Hittade en härlig aftonklänning (rosa naturligtvis haha) till ett bra reapris (350:-!). Men nu behöver jag ju allt som hör till. Skor, väska och smycken. Det lutar nog mot svart. Alltså svarta skor och och väska. Tänker sticka in till stan i helgen och se om jag inte kan hitta nåt passande på rean. Det svåra är nog skorna. Det är ett litet släp på klänningen och jag vill ju inte att det ska släpa i marken. Vilket innebär decimeterhöga klackar. Och decimeterhöga klackar är stor risk att jag bryter benen i. Moster min ska se om hon inte kan korta släpet en aning så att jag kan ha en lite lägre klack. Hm, kanske också kan kolla med Mickan om inte hon har någon passande liten aftonväska...
Får undersöka detta.

1 kommentarer:

Anna sa...

Har detta dilemma oxå....
vad sjutton jag ska ha på mig..
måste man ha aftonkläning...
passar inte i sånt,, gick ju aldrig på ngn bal när det begav sig.
Har typ bara skor som jag vet jag ska ha,,,, inget annat...
puss