THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

11 juli, 2008

Min lilla älskade pälsboll!!!

Nu har vi äntligen kommit hem efter en lång och påfrestande dag. Bilbo har varit hos tant doktorn och opererat tassen. Vet inte vem av oss som haft det mest jobbigt. Han som legat nersövd och blivit opererad eller jag som inte fick lov att stanna kvar hos honom och alltså satt o lipa hela vägen hem, höll nästan på att köpa mig ett paket cigg (men lyckades avstå o köpte Coca-Cola istället. Hmm, jättebra... Känns ju lite som + - 0...) och efter några timmar började ringa Djursjukhuset för att få veta vad som hände med min hund och hur han mådde. Efter ca 7 timmar fick jag ÄNTLIGEN komma ut och hämta honom! Nu har han tassen i bandage och måste gå med tratt igen. Om 10 dagar ska vi till tant doktorn igen för att ta bort stygnen.
Min lille älskling är helt färdig. Han är fortfarande rätt groggy efter narkosen och satt hela vägen hem och kippade med ögonen. Nu har han krypit in under täcket vid mina fötter och sover så sött.

0 kommentarer: