THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

28 juli, 2008

Brännboll med geting

Blir vansinnig på dessa förbaskade getingar som förföljer mig! Jag skiter väl igentligen i dem, så länge de håller sig borta från min mat. Men det blir lite jobbigt när hunden jagar dem. Vill ju inte att han ska bli stucken i munnen :S Så nu sitter jag här på balkongen med flugsmällarn i högsta hugg! Så fort en sådan där farbannad geting kommer hit åker den på en smäll. *smätt* säger det och så ser jag hur geting-fan flyger åt helsike. Känns lite som att spela brännboll fast med flugsmällare och getingar istället haha. Men det funkar ju. De lyssnar ju fan inte på mig när jag viftar bort dem. Men ge dem smisk så försvinner de en stund hahaha!

1 kommentarer:

Agafja sa...

ja getingar kan vara så f*ns jobbiga! Specielt om man dricker saft eller cola då är de med detsamma i glaset juh!!