THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

18 maj, 2008

Sicken helg...

Oj oj oj, vad trött jag är! Känner mig ju dödare än dödens :S Men så studsade jag ju runt som en duracell-kanin hela dagen igår. Upp o hoppa kl. 10. Duscha och packa dansväskan - lämna hunden till morfar - iväg till genrep med dansgruppen på Järntorget - över till Backaplan (genom alla dessa GBG-varvare) - snabbt slänga i mig en MC'D-burgare - iväg med bussen mot Backa (som fastnar bilkö) - in på Grekiska föreningen och förbereda för Kardemummafesten - förbereda mig själv för Kardemummafesten - ta emot gäster och dela ut den ingående drickan till maten - själv ta till mig lite mat och äta - inleda kvällen med ett dansnummer med festkommitén - göra mig i ordning för uppvisning - presentera hemliga gäster - själv uppträda med min dansgrupp - festa, dansa, umgås - sköta lite festkommité-pliktiga uppgifter - festa, dansa, umgås - åka hem - äta en macka - tvätta bort smink och borsta tänderna - totaldecka av utmattning kl. 02.30! Vaknar av att Mickan väcker mig kl. 12.30 - upp och promenera med henne ner till Kvibergs marknad - inhandla lite silver-lamé till Mickan - inhandla en Civapcici till mig - promenera hem - och trilla i säng dödare än dödens kl. 14.15.

Kvällen igår vart helt fantastiskt lyckad! Samarbetet med Grekiska föreningen gick jättebra. Idag är det sista träningen på dansen och jag undrar om jag verkligen kommer orka att gå dit. Som det ser ut just nu kommer jag ju inte att orka det. Men får se om två timmar när det är dags att gå. Får ta och blunda lite, men det är nog säkrast att ställa larmet på mobilen... :S




P.S. Har fått en elak inåt-finne mitt på kinden. En sån som är alldeles röd runt sig med :/ Hoppas att den försvinner innan lördag!

1 kommentarer:

Kicki sa...

Tack för all hjälp igår! Visst hade vi kul!! Kram/Kicki