THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

18 maj, 2008

Ok, nu mår jag betydligt mycket bättre

Hade ju PMS-attacken Allan förut. Höll på att flyga in i mobilen och bita huvudet av min stackars morfar. Men nu har jag dansat lite, druckit lite CocaCola (mycket bra för PMSiga hormonsvägningar) och sitter nu med en skål mat och två pinnar i näven. (Mmmm, thailändsk kycklinggryta med ris...)
Måste ju bara säga att min Mickan tydligen känner mig mycket mer än väl. När vi går av vagnen på väg till dansen (har alltså suttit och morrat hela vägen) räcker jag henne min käpp utan ett ord och går raka vägen in i kiosken. Kommer ut med en CocaCola i högsta hugg, tar tillbaka käppen och börjar gå igen. Och inte ett knyst från Mickan över att jag egentligen inte ska dricka den jävla Colan! Haha, min lilla sötnos vet precis hur jag fungerar. Oj, vad jag kommer sakna henne när hon flyttar till Belgrad!!! *snyft*



Igår hade vi alltså en mycket lyckad Greek-Oriental-fest. Vi åt tills magarna sprack - dansade tills vi hade blåser över hela fötterna - och skrattade så att varenda skrattmuskel har träningsvärk idag. Våra grekiska värdar var helt underbart goa och hjälpte oss med mycket. Jag skrev förut hur jag hade stressat runt så igår. Måste ju bara meddela att det nog lät lite mer än vad det var. Trots allt slapp vi ju att laga maten, då grekerna hjälpte oss att sköta den biten. Nico (en av dessa goa greker) hjälpte mig med det sista drick-utdelandet vid buffén så att jag fick äta tillsammans med de andra. De skötte även baren, så att vi slapp stå där och häcka hela kvällen. Vi hjälpte till att plocka in disken, men de tog hand om själva diskandet (självklart med diskmaskin!) Då jag fastnade på bussen i den där bilkön var det dessutom färdigdukat när jag kom fram. Så för min del var det ju faktiskt inte så mycket med själva arrangerandet som stressade.
Men som sagt; Oj, vad kul vi alla hade hela kvällen! Riktigt lyckat. Ser absolut fram emot fler sådana fester ;)

0 kommentarer: