THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

29 april, 2008

Zoosk - perspektiv

En grej jag finner lite kul med den här appen - som jag snart tjatat sönder totalt - är att vi tycks ha helt olika perspektiv på saker och ting. I "match filters" kan man välja att den ska slumpa upp killar "Near Me", "My Country" eller "Planet Earth". Jag väljer då "Near Me" och tänker Göteborg och sjuhärad, möjligen Västra Götaland. Zoosk tycks tänka från Karlstad till Malmö via Visby. Man kan också ställa in åldern i filtret. "Around my age" eller "All ages" kan man välja där. Jag väljer naturligtvis "Around my age" och tänker då från 24 - jag är ju alltså 25 - och upp till 30. Zoosk tänker från 20 till 34. OK, så uppåt är det ju rätt så lugnt. Ja, så länge det då inte går för högt upp... Men det är en jäkla skillnad på 20 bast och 25!

0 kommentarer: