THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

29 april, 2008

Zoosk... del 2

Det här är ju lite stört. Har skickat iväg ett litet "hej" till en kille jag tyckte såg söt ut på zoosk. Idag får jag tilbaka ett “Tjenna! Är inte du Snorpans kompis? Känner igen dig från hennes facebook.” från denne söte kille.(Jag har ju träffat mer eller mindre alla Snorpans vänner i den här stan. De flesta är dessutom gemensamma vänner ju). Jag bara stirrar på hans bild. Känner jag honom?? Neej. Tittar på namnet en gång till - Anders. Hur många Anders finns det inte i Göteborg då?? Men hur många av dem känner Snorpan? Hmm... Till slut slår det mig. “Eeh, joo. Jag känner snorpan mycket väl.... Vänta lite nu... Är det du som är "Anders i Bergsjön"??!” svarar jag. Sedan går jag över till att fråga ut Snorpan på msn om den där Anders i Bergsjön hon börjat träffa lite smått. Och jaa, tro faan att det är samma jäkla Anders! Hallå??! Av alla dessa "10 000" singlar och vi båda - som inte så där jätteofta har samma smak - hoppar på samma kille?? Snorpan skrattar åt det hela och säger åt mig att ge fan i hennes män. Och att det var tur att hon han först där... hahaha!


Stört...

0 kommentarer: