THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

25 april, 2008

Träslev

Jag har fått en mental träslev i skallen av min underbara vän. Hon försöker banka lite kärleksfullt vett i mig via sin blogg. Hon skriver alltså till mig på sin blogg för att jag - som hon säger - bara skulle stänga öronen och säga 'jo, jag vet...' om hon sa det till mig istället. Haha, tyvärr har hon ju helt rätt. Vill man få något inpräntat i min skalle så får man nog ta till pennan (eller som i det här fallet tangentbordet).
Jag vill säga att det hon säger om mig inte stämmer. Att jag inte alls blandar ihop kärlek med sex. Men även om jag nog vet att det är så någonstans i mina små grå celler. Så har hon faktiskt rätt. Jag har svårt att ha sex med någon utan att faktiskt få känslor för den personen. Det har ju hänt att jag haft känslolöst sex förstås. Fast det vanligaste är nog ändå att jag drömmer mig bort tyvärr. Men min älskade vän tar till cyber-träsleven och försöker banka lite kärleksfullt vett i min skalle. Eller i mitt hjärta kanske... Och den här gången ska jag verkligen försöka lyssna till henne. Jag vet ju att hon har rätt!

P.S. Se! Min svenska är tillbaka hahaha

0 kommentarer: