THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

27 april, 2008

STOR dagen-efter-ångest!!

Faan! Vad har jag gjort?! Vad var det för jävla idiot-fylla jag hade igår egentligen??!!! Inatt har jag alltså skickat ut ett långt jävla sms till en grupp i min kontaktlista. Ett långt jävla sms där jag sa en hel del grejer om mig själv som jag mycket gärna hade velat behålla för åtminstone bara några få öron. Eller åtminstone lååångt borta från en del av öronen som fick messet igår...
Och den där jäkla gruppen skapade jag för just fylle-sms. Vet ju att jag på fyllan ibland skriver iväg en del knas på mobilen. Så för några månader sedan gjorde jag alltså en "safe-grupp" i kontaktlistan för att bara folk som visste hur min fulla tumme funkade skulle få sms. Tyvärr hade jag ju behövt uppdatera den gruppen (alltså ta bort ett eller annat namn). Och t o m i denna sk "safe-gruppen" finns det ju vänner som jag inte ville skulle veta en del av det jag skrev igår!
FAAAN säger jag bara!
Så, igen, vill jag be om ursäkt till alla som drabbades inatt!!!!

Cissi, Janet, Jök, Jessica, Martin, Mickan, Natacha, Nisse, Linda och Sammy - Jag ber verkligen om ursäkt för sms:et ni fick inatt!!!


Och ingen jävla frukost har jag hemma heller...

1 kommentarer:

Anonym sa...

man gör dumma saker när man e full,,,, bara att inse... säkert inte sistagången heller..
men glöm och gå vidare.. livet ska man leva inte ångra !!!