THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

18 april, 2008

Paus

Sitter på jobbet. Men är absolut tvungen att ta en nuffer-paus nu. Ser bara siffror som snurrar runt huvudet. Ungefär som när Pluto slår i huvudet och ser stjärnor som snurrar runt. Känns faktiskt lite som om jag blivit slagen i huvudet av en gigantisk miniräknare... Håller alltså på med en mycket enformig arbetsuppgift just nu. En sådan där som jag gör emellan andra uppgifter. En sådan som helt enkelt aldrig tar slut!!!
Hmm, klockan är 13.30. Om en timma är det fredags-fika. Och sen slutar jag. Brukar inte längta tills jag slutar annars (jobbar ju inte så länge), men när jag bara har den här enormt tråkiga uppgiften att jobba med blir jag ju tokig!!! Men snart är det helg. Haha, fast det känns ju rätt underbart ändå att faktiskt längta lite till helgen. Förut har ju vardagar och helg liksom flutit ihop för mig.

Nä, om jag skulle ta mig an de där förbaskade nuffrorna igen...

0 kommentarer: