THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

26 april, 2008

Olydig granne

Va fan! Här försöker jag för en gångs skull vara en inte så snäll granne och tömma ut en vattenpöl för min balkong som samlats där under vintern (det är ajabaja det när man bor högst upp). Nu går jag ett varv runt huset med hunden för att kolla ifall det är mörkt hos grannarna inunder. Yes! Kolsvart! Upp på balkongen igen. Och tro fan att grannen brevid just gått ut för att ta sig ett nattbloss! Nu får jag ju vänta tills där är mörkt igen ju! *suck* Att det ska vara så krångligt att begå små nattligt oskyldiga grann-brott då.

P.S. Vill bara påpeka att grannarna inunder inte vårstädat balkongen ännu och den där allvädersmattan de har ser ut att ha sett både sina bästa och värsta dagar. Jag är ju inte hur taskig som helst... haha

P.P.S. Faan! Hunden fes!! Vad i helskotta har han käkat eller?! Luktar ju skunk! Huää!!!

0 kommentarer: