THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

08 april, 2008

Fröken livrädd & Kärleken

Har i natt suttit och funderat lite på kärleken. Gjorde ett test på facebook - tro nu inte att jag fullt håller mig till sådana där test-resultat - och resultatet av vilken sorts kille jag faller för är inte så särskilt förvånande egentligen. För en gångs skull. Brukar för det mesta flabba åt sådana test-resultat för att de är så långt ifrån verkligheten ibland som det bara är möjligt. Men den här gången stämde det faktiskt... typ... tror jag. Det här är faktsikt den typ av kille jag finner bland de mest attraktiva. Men kan någon då förklara för mig varför det aldrig är den sortens kille jag dejtar??

What kind of guy will you fall for?
The Sweet guy
Your guy is very sweet he would do anything for you! He loves you so much! He's the kind of guy everyone like to be with but all he wants to do is be with you!

Så kan någon förklara för mig vart den där typen finns? Eller snarare om den typen finns... annat än på film...

Gjorde föresten ett till test där. Och det resultatet tänker jag då absolut inte hålla med om! Hmf!

What kind of guy is ment for you?
The one in the middle
This guy is not bad. He doesn't always want to be with you, but sometimes he just needs you everywhere. He's not sure what he wants yet. If he wants to get serious ore just kinda see how things go. Just watch your step and give him space.

Hahahaha!!! Det där låter precis som mitt ex! Hmm, och alla andra killar jag träffat... Det är den typen av killar jag tycks hamna med hela tiden. Det är nog också den typen av kille som jag minst passar ihop med då jag är urusel på att "give him space". För att inte tala om hur verbalt klumpig jag kan vara ibland. Så "watch your step" ryker nog på mig med faktiskt. Resultatet blir väl som mitt förra förhållande. Han kvävs och jag känner mig utfryst. Och det är den typen av kille som då skulle vara menad för mig?? Hjälp... Okej, så jag skulle faktiskt behöva öva mig lite på det där med space, men ändå...
Det är en fin balansgång det där.



Evanescence - You

The words have been drained from this pencil
Sweet words that I want to give you
And I can't sleep
I need to tell you
Goodnight

When we're together, I feel perfect
When I'm pulled away from you, I fall apart
All you say is sacred to me
Your eyes are so blue
I can't look away
As we lay in the stillness
You whisper to me

Amy, marry me
Promise you'll stay with me
Oh you don't have to ask me
You know you're all that I live for
You know I'd die just to hold you
Stay with you
Somehow I'll show you
That you are my night sky
I've always been right behind you
Now I'll always be right beside you

So many nights I cried myself to sleep
Now that you love me, I love myself
I never thought I would say this
I never thought there'd be
You

0 kommentarer: