THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

27 april, 2008

full fy fan!

hahahaha! Jag vara micke full haha! Jag dricka hel flaska röd vino istället för halv flaska röd vino haha.

Jag kommer säkert ångra asmycket jag gjort och skrivit och sagt imon. Hahaha, men vem fan bryr sig nu... nu snurrar kortedala lyckligt runt månen ochj jag är alldeles jättemycket full. ooch ont i en mandel har jag med. ill ill illa. sjungit för mycket för Jöks grannar hahaha!
Ooo, men fan va jag gillar Jöks söta flickvän!!! Hon är ju hur go som helst :D Delila vara mycket söt flicka och göra Jöken mycket glad hahaha! Fan vad jag fått in knasig kvibergs-marknad-dialekt hahaha!
J'vlar vad mina mandlar gör ont plötsligt då!!! Och trött är jag med. Nä, ska nog krypa ner på min madrass och nana en liten stund

hahaha, kommer säkert läsa detta nykter imon och genast radera det ur både blogg och minne hahahaha!

0 kommentarer: