THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

03 april, 2008

Cam

Jag har ju ny dator nu föresten. En helt underbar HP Pavilion Entertainment PC. I datorn finns det då en webkamera. Nyfiken som jag är så testade jag denna förut med min kära granne. Och ett kan jag ju konstatera... Ska jag använda den på MSN så får jag ju sätta lite färg i ansiktet först. Gisses vad grå och glåmig jag såg ut! Inte blev det bättre av att jag halvlåg i sängen så jag fick en sån där förtjusande dubbelhaka som man får då hahaha. Nää, camen kommer nog att användas sparsamt. Iaf om den är på mig... ;)

Oh! Och bland spelen har jag (äntligen) Mahjong! Så underbart! Har inte haft det på många, många år. Jag och mormor brukade alltid sitta och spela det förr. Hon skulle älskat den nya grafiken.

1 kommentarer:

Transplante de Cabelo sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Transplante de Cabelo, I hope you enjoy. The address is http://transplante-de-cabelo.blogspot.com. A hug.