THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

30 april, 2008

Bad friend

Jag känner mig som en riktigt dålig vän. Hela dagen igår tänkte jag att jag skulle smsa Sofie och fråga henne hur det gick för henne på sin första dag på nya jobbet. Fick jag gjort det?? Nej. Jag tom ringde henne och bad henne hjälpa mig och Patrik upp med sängen. Kom jag då ihåg att fråga henne hur hon haft det? Nej. Jag sa till Patrik att hon nog var trött pga det. Men inte fan kom jag fram till att fråga henne. Idag står jag och pratar med henne på gården. Men inte nu heller kommer jag fram till att fråga henne. Missförstå mig nu rätt. Det är inte alls så att jag inte bryr mig om hur det går för henne på nya jobbet. Faktum är ju att jag tänker på henne och undrar. Jag bara tycks aldrig komma så långt som till att faktiskt fråga henne :( Det värsta är väl att det inte är första gången jag gör så här mot henne :(
Sofie! Jag älskar dig och tänker på dig! Och du ska veta att jag bryr mig och undrar hur det går för dig! Jag tycks som sagt bara aldrig komma så långt som att faktiskt säga det till dig.

0 kommentarer: