THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

20 februari, 2008

Minns ni Shio??

För ett tag sedan insåg jag att jag saknade något i läskhyllan i affärerna. Shio! Särskilt Shio persika. Många år sedan jag såg den nu. Och blev plötsligt mycket sugen på den för ett tag sedan. Men av en händelse köpte jag nåt annat i dryckhyllan. Var ute efter nåt gott vatten och köpte något som hette Blue Keld. Och tro fan att den smakar Shio! Fast det är ett kolsyrat vatten då, och inte nån läsk. Men gott gott :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar shio, jag skulle kunna döda för att produktionen av denna läskarnas konung börjar produceras igen. varför slutade dom göra shio? fan! blue keld är gott, men det är ju stört mycket sötningsmedel i det, så det smakar ju hermezetas ändå till viss del.

/s, aerial

Anonym sa...

Bonaqua silver persika är inte heller så dum, påminner också om shio persika. Den är dessutom sötad med fruktos som varken är farligt eller smakar illa!