THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

03 februari, 2008

Jag fryser :(

När vi gick i 1:an på gymnasiet sa jag vid något tillfälle att jag frös till en av mina bästa vänner. Vår lärarinna hörde detta och sa till honom "när en tjej säger att hon fryser, betyder det att hon vill ha en kram". Efter det brukade han alltid ge mig en kram när jag sa att jag frös (vilket jag faktiskt gjorde. Frös alltså...) Vet inte varför jag kom att tänka på det helt plötsligt. Kanske för att det varit många gamla skolminnen som kommit upp denna vecken. Eller också för att jag helt enkelt fryser och känner mig lite ensam. Brukar oftast tycka om att vara för mig själv. Men inte ikväll alltså. Och alla vänner är upptagna med annat. *suck* Tur att jag har hunden iaf. Annars hade det vart alldeles för hemskt :(

0 kommentarer: