THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

06 februari, 2008

Hösten 09 gäller det!

Jag och lillbrorsan kom idag underfund med att vi är inne på att göra liknande tatueringar. Jag vill ju ha mammas namn "Gun-Marie" i skrivstil på ankeln. André vill tydligen ha "R.I.P. Gun-Marie" (eller "R.I.P. mamma") på bröstet. Vi beslutade oss för att gå och göra våra taggar tillsammans. Men vi måste vänta tills han fyller 18 år, vilket han gör i augusti 2009. Dessutom måste jag fixa ihop pengarna till min tagg. Och eftersom det är en Turkiet-resa och en Madrid-resa inplanerad i år behöver jag verkligen tid att spara HaHa. Men jag längtar!!! Det känns så rätt. Att jag och lillbrorsan "förevigar" våra minnen av mamma tillsammans. Det ultimata hade ju naturligtvis varit om den andra lillbrorsan ville vara med på detta med. Ska snacka med honom i dagarna.

0 kommentarer: