THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

16 februari, 2008

Hos morfar idag

Gisses... Jag, moster och mina bröder Daniel och André var idag hemma hos morfar för att städa. Han klarar inte det nu när han blivit så sjuk. Vi försöker få honom att förstå att det faktiskt skulle vara bättre för honom att flytta till en lägenhet. Men gubben e ju så jäkla envis! *suck*
Hur som hälst så stötte jag på en ask med gamla kärleksbrev till mitt ex när jag höll på där. Kunde inte låta bli att sätta mig ner och läsa igenom dem. Och faan vad jag garvade!! En del saker jag skrivit var ju bara sååå töntiga! Hahaha!

Dessutom hittade jag en gammal käpp som blir perfekt till saiidin vi håller på att dansa nu på Magdansen. Lyckat :D!
Inte lika lyckat var väl att jag under dagen smällde i mig godis, CocaCola och pizza i mängder :S Illa illa... Mental spark i arslet!

Så har ju problemet med hundvakt under Turkiat-veckan dykt upp nu när morfar blivit så dålig. Moster orkar ju inte ta hand om två hundar så länge. Så jag vände mina gröna ögon mot mina kära bröder... Båda såg mycket motvilliga ut tills jag nämnde att den som tog hand om min hund kunde bo i min lägenhet den veckan. Haha, gisses vilken fart de blev på dem då! Helt plötsligt blev det snarare bråk om vem som skulle få vara hundvakt! Hmm, eller snarare vem som skulle få sova var i lägenheten... Oj oj oj! Vad har jag gett mig in på?? Får be grannarna hålla ett rejält öga på dem :S Och varna dem med kanske...

0 kommentarer: