THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

04 december, 2007

Uppdatering...

Vart lite ont om inlägg den senaste tiden. Så här kommer en liten sammanfattad uppdatering ;P

Jag har börjat jobba! Yaay! Praktiserar numera på Göteborgs Räddningsmissions kontor. Trivs riktigt bra faktiskt. Så jäkla skönt att komma ut och göra något.
Jag har också haft min första Tupperware-demo. Och det gick väl rätt bra tror jag. Får öva upp mig lite på få ihop tiden bara.
Och dansen går riktigt bra den med. Det är uppvisning nu på lördag. Den ser jag fram emot :) Tycker uppvisningarna är kul jag. Nervöst innan, men kul! Den här gången ska vi uppträda med en "Hagalla", vilket är en dans som man dansar på Beduinska bröllop. Något folkloristiskt alltså.

Och nu är det December. Dags för plånboken att tömmas på julklappar igen. Har några avklarade. Men en del kvar faktiskt. Och så får jag ju inte glömma presenter till morfar och bror min med. Var de tvungna att ploppa ut den 26 december och 14 januari?! Vem fan har pengar då liksom?? Alltså gäller det att komma ihåg dessa två födelsedags-presenter bland julklapparna redan innan jul.

Just nu sitter jag och pular lite med Jessica & Patriks bröllop. Vi letar fortfarande efter just den lokalen. Den som bara känns rätt. (Och så ska plånboken inte torka ut på kuppen med...) Det finns ju rätt många som är fina och så. Det är bara det att de flesta antingen ligger en bit utanför stan eller kostar rumpa! Hmm, och oftast både och faktiskt.
Men jag ger inte upp. Den ska bli funnen!

0 kommentarer: