THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

29 december, 2007

Jag håller mig

Har sådan jäkla Cola-craving! Jag vill ha CocaCola NU! Men NEJ! Jag håller mig. Har jag inte druckit någon på 2½ dag så ska jag fan inte sätta igång nu! Var ute på pomenad med Martin och vovvarna förut. Upptäckte en 10a i jackfickan och första tanken som dök upp var att jag kunde springa in till "turken" och se köpa mig en CocaCola. Men jag gav mig snabbt en mental spark i arslet! Ingen Cola!!! Jag planerar att hålla igen imorgon med. Då är det födelsedags-middag hos morfar. Och jag vet mycket väl att det står en 2litare i källaren som mina bröder kommer att ta för sig av. Men själv tänker jag dricka Ramlösa. Hoppas jag... Nej! Jag SKA!!! Skärpning! Visa lite karaktär nu för fanken, Mikan!!!
Nu är bara frågan... Är kolsyrat vatten lika dåligt för kropp, vikt och tänder som CocaColan??? Någon som vet??? Lägg gärna in en kommentar om detta då. :D

0 kommentarer: