THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

20 december, 2007

Dansen

Dans uppvisningen gick riktigt bra föresten. Hmm, andra showen iaf... Vi visade ju upp en "Hagalla". Alltså en beduinsk bröllopsdans. Jag har inte sett inspelningen i stort format ännu. Men det jag såg på videokamerans skärm såg riktigt synkat ut. Och så är det så snyggt när en alla är likadant klädda i en stor grupp med.
Men nu är det uppehåll. Nästa kursstart är inte förrän i slutet av Januari. Fast då ska jag och andra sidan få gå två kurser. Den jag gått på hittills, alltså Orientalisk dans. Och så ska jag gå Bollywood-inspirerad dans med. Tjohoo!

Lucia Oriental-showen gick också riktigt bra. Några få smärre missöden med musiken blev det väl, men det märktes förhoppningsvis inte så mycket i publiken. Men gisses vad jag var trött på söndagen! Sov till 16.30 ju. Tur att vovven var hos morfar...
Vi kom med i Metro med föresten. Första sidan! Ok, på första sidan så syns jag inte direkt (hamnade bakom en hand...). Men i artikeln på nöjes-sidorna är det jag och Emelie som dansar runt :) Så stolt!

0 kommentarer: